به وب سایت شرکت کاغذ سنگی نو ظهور شاهرود خوش آمدید.​

به وب سایت شرکت کاغذ سنگی نو ظهور شاهرود خوش آمدید.​

به وب سایت شرکت کاغذ سنگی نو ظهور شاهرود خوش آمدید.

استفاده از کاغذ سنگ به عنوان کاغذ بسته بندی

استفاده از کاغذ سنگ به عنوان کاغذ بسته بندی

استفاده از کاغذ سنگ به عنوان کاغذ بسته بندی

در صنعت چاپ و بسته بندی به منظور ایجاد ویژگی ها و خواص جدید در کاغذ و مقوا و تنوع مصرف، فرآیند های تکمیلی بسیاری انجام می پذیرد. از آن جمله می توان به فرآیند لمینت اشاره کرد که عبارت است از بر روی هم فیکس نمودن دو یا چند لایه به کاغذ یا مقوا به وسیله واسط شیمیایی که پس از انجام این فرآیند به صورت یک محصول واحد و یکپارچه دربیاید. از ویژگی های جدید حاصله در این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام
  • زیبایی
  • نفوذ ناپذیری در برابر نور
  • نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت
  • بهداشتی بودن
  • فرآیند تکمیل پذیری محصول
  • قابلیت دوخت حرارتی

در این میان کاغذ سنگ ضمن دارا بودن خواص منحصر به فردی همچون ضدآب و ضد چربی بودن و نیز مقاومت بالا در مقابل پارگی تمام قابلیت های فوق را دارا می باشد. لذا با توجه به آزمایشاتی که در ارتباط با صنعت کاغذ بسته بندی با کاغذ سنگ صورت گرفته با توجه به نتایج فنی و کیفی دریافتی بر روی محصول نهایی می توان ادعا کرد که کاغذ سنگ در تمامی گریدهای تولیدی خود یکی از بهترین گزینه ها جهت فرآیند لمینت، بسته بندی محصولات آبزی، کارتن سازی و …….. بشمار می رود. کیفیت چاپ عالی و انعطاف پذیری از دیگر مزیت های کاغذ سنگ در صنعت چاپ و بسته بندی می باشد.

تاثیر کاغذ بسته بندی بر افزایش ضریب صادرات

برای افزایش ضریب صادرات و بازرگانی و شکوفایی اقتصادی می‌بایست پیش نیاز‌ها و الزامات این امر خطیر محقق شود، در این میان بسته بندی مناسب و با کیفیت از نمونه مولفه‌هایی است که با اتکای به آن می‌توان به بسیاری از اهداف تعیین شده در این زمینه دست یافت. یقینا نائل شدن به شکوفایی اقتصادی مستلزم الزامات و اقتضائات خاص به خود خواهد بود که یکی از این ضروریات توجه لازم به بسته بندی مناسب و با کیفیت می باشد.

به واقع آنچنان که کیفیت بالای یک کالا در جذب مشتری داخلی و خارجی تعیین کننده است نمی‌توان و نباید از بسته بندی حرفه‌ای در این خصوص نیز غافل بود. یکی از تبعات و پیامد‌های نامناسب بسته بندی بی کیفیت عدم نگاه حرفه ای صادرکنندگان و آن هم صرفا بدلیل برخورداری از سود بیشتر می باشد. در صورتی که با بسته بندی مناسب قادر خواهیم بود بسیاری از محصولات خود را با جلوه‌ای بصری مناسب و به چندین برابر قیمت عرضه کنیم و در سایه این ساز و کار، نه تنها روند پیشرفت اقتصادی کشور و جامعه خویش را با سرعت و شتاب فزاینده‌ای همراه می سازیم بلکه سود بیشتری نیز حاصل خواهد شد.

بدیهی است در این ارتباط بسیاری از فعالان اقتصادی و تولیدی معتقدند، بسته بندی با کیفیت بر قیمت هزینه تمام شده آن کالا و تولیدات می‌افزایند و به نوعی چنین اقدامی را حرفه‌ای فرض نمی‌کنند و این در شرایطی است که اساسا بخشی از تولید و عرضه حرفه‌ای محصولات بخصوص در حوزه صادرات و بازرگانی، فراکشوری و فرامنطقه‌ای بر این اصل استوار است.

 به واقع بسته بندی حرفه‌ای و مناسب، مرهون و مستلزم مجموعه‌ای از عوامل و مولفه‌ها همچون برخورداری از کاغذ مناسب، امکانات چاپ حرفه ای، ذوق و قریحه هنری، طراحی اشکال هندسی به تناسب کالا و محصول مورد نظر، بهره گیری از رنگ‌های جذاب و… است. امید آن می رود با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح ، اهمیت بسته بندی مطلوب برای مراکز تولیدی بیش از پیش مسجل و مبرهن شود که یقینا با حصول چنین توفیقی، دستیابی به دستاوردهای ارزنده اقتصادی و تجاری دور از دسترس نخواهد بود. برای اطلاع از به روز ترین قیمت کاغذ سنگی با کارشناسان ما در تماس باشید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی برایتان پیش آمده ؟ از ما بپرسید.
×